My Blog List

Monday, October 4, 2010

yum..yum


Kenapalah asyik post pasal makanan yer..owh ini kerana aku memang seorang yang suka makan dan suka mencari tempat makan yang best..Hari nie nak bagi tahu pasal mee chambo yang best yang selalu aku dan my hubby pergi makan..Kat mana? Hmm pengkalan kubur..Jauh kan tapi berbaloi sebab boleh buat dua benda dalam satu masa..Makan dan shopping okey.. - __ -

Mee chambo nie yang paling best kat pengkalan kubor.. Kedai dia kalau korang nak pergi bersebelahan dengan pejabat pos..Kalau nak alamat lengkap aku tak tahu sebab aku nie hanya pandai makan jer kalau tanya pellik2 aku tak kenal mana tempat dia..hehe

Tapi memang sedaplah..bagi aku lah..Korang kene cuba dulu lah baru bagi komen..Kalu tak best pun jangan menyesal sebab korang boleh pergi shopping kat bebas cukai tue..puashati walaupun datang jauh-jauh...dapat lah shopping sakan..hehe yang nie part yang tidak disukai oleh my hubby..

No comments:

Post a Comment