My Blog List

Sunday, March 13, 2011

journey to kedah..



nilah pertama kali aku dan suami kesayanganku makan angin yang jauh...ke kedah tue.... dengan menaiki kereta sendiri yer..tujuannya ialah nak meraikan sepupuku (lelaki ) kawin dengan orang kedah..aku yang memang tak pernah jalan jauh pada mulanya tak sedap hati sebab hubby ku tak pernah bawa kereta jauh-jauh secara solo....

Aku bukan aper tak pasti sangat keadaan kereta ku...larat ke dia nak daki bukit nie...adusss memang tensen lah memikirkan perjalanan yang akan kami tempuhi...

hmm tapi aku percaya kat hubbyku...memang kepercayaan ku berbaloi kerana bukti nya aku masih lagi boleh menceritakan perjalananku ini...hahaha..

Nielah tempat yang wajib singgah setiap kali ke utara...suka sangat udara kat sini sejuk setiap kali angin bertiup..cam kat cameron highland jer..


cantik kan pemandangan kat sini...



mummy dan mikaiel berpossing..



pengantin baru...ensem

No comments:

Post a Comment