My Blog List

Wednesday, May 30, 2012

dipijak pijak....sakit wooo...

assalamualaikum...





baru jer sudah solat dan makan tengah hari....sedih sebenarnya..bila tiba tiba aku kita dijadikan alat untuk menghentam seseorang..mungki Allah nak uji sejauh mana kesabaran aku hari nie..iyalah munkin kita terlupa sesaat  dimana kita pernah mengenakan seseorang..baru lah kita merasa perasaan orang tue bila kita ditempat mereka... sakitkan...

memang sakit walaupun sesudah mereka minta maaf dari kita tapi parut tue masih ada,masih tergiang giang lagi setiap perkataan yang dilemparkan kepada kita.munkin selepas nie kita patut berhati hati bila menyatakan sesuatu agar tiada lagi yang akan terasa dengan kita...

 Bagi aku kalau pun nak mengatakan begitu katalah...tapi bukan kat depan aku dan yang lebih menyakitkan kat depan mereka yang lain...kalau kat belakang aku, aku tak kesah sangat nak mengumpat pun...sesungguhnya memang aku terasa sangat sangat....

Maaf?? ..iya aku pun sudah memaafkan kannya ...Melupakan???... munkin akan mengambil masa atau mungkin akan hilang dengan sendiri nya nanti..

Mungkin Allah menguji ku hari nie...Alhamdullilah Allah teringatkan ku Hari ini dan menguji ku dengan ujian ini.. untuk kawan ku thanks kerna jatuhkan air muka kat kawanku yang lain...


No comments:

Post a Comment