My Blog List

Monday, May 28, 2012

hiburan dan ceramah agama...

assalamualaikum....

sekarang nie heboh pasal perhimpunan belia yang dianjurkan oleh kerajaan. Banyak aktiviti sosial yang dijalankan termasuk memangil artis k- pop dan juga semestinya artis artis negara kita...

bagi aku aku tak mahu anak anak aku terutamanya... terdedah dengan benda benda begini..aku benci hiburan yang terlampau walaupun aku tidak alim tapi sekurang kurang aku tidak mahu benda yang sama ini terjadi kat anak anak aku nanti...

kenapalah tidak diadakan program yang lebih ilmiah seperti ceramah motivasi ke ceramah agama  yang semesti nya dititik beratkan...atau program yang lebih membuka minda belia selain daripada hiburan iaitu nyanyi dan dan benda yang melalaikan...

kenapa lah peminpin kita tidak melihat program sedemikian untuk menarik belia...adui atau hanya mengharapkan pembangkan sahaja yang patut mengadakan program tersebut...

Belia sekarang sudah pandai berfikir dan semestiya ramai yang lepasan universiti...

No comments:

Post a Comment