My Blog List

Wednesday, May 16, 2012

Lata Tembakah....

assalamualaikum...

Tak dinafikan Lata Tembakah antara air terjun yang best kat terengganu..air nya yang jernih dan sejuk memang menyegarkan..tapi awas kat sini batu batu licin memang banyak...

Tapi aku xkesah mana batu licin sebab aku mandi kat tempat yang tak dalam..hehe sebab nya gie ngan dak kecik yang memang suka main air cam mummy dia..aku g tiga branak jer..aku tak kisah mane walaupun family aku kecil tapi aku suka sekurang kurang tak der yang nak ngade ngada nak balik awal atau larang aku mandi dan berseronok ngan dak kecil...huhu dapa dak kecil mikaiel lah..papa nga air memang kurang...

Tapi kalu bab makan memang dia juara..haha tapi tak seb baik papa ada tolong ambik gambar dan jaga barang  kalutak memang susah..kan kami bertiga jer...

 ha ape tue mummy? makan jelah mikaiel tok soh byk tye mummy lapar nie....




 kan banyak batu...nie gambar jauh dua yang kecik berdua tue aku dan mikaiel












Nie kami pergi masa awal tahun bulan februari...pagi pagi lagi bangun dan siapkan bekal untuk aku tiga beranak nie...hmm kalu nak tahu kami sesat sebenarnya..nasib baik sampai gak akhirnya....


No comments:

Post a Comment