My Blog List

Tuesday, June 11, 2013

Makan dan Kerja...

Assalamualaikum....

Minggu nie memang minggu meletihkan....giler kentang aku kene kuar lawat cawangan... bukan satu tapi lapan cawangan okey.. pengsansss... bukan letih keje tapi letih ngan perjalanan yang jauh ditambah lagi dengan masalah kat cawangan dan yang paling tak leh blah keletihan berada dalam keter...

Boss pulak drive keter hilux..aku yang tak biasa naik keter cam gini terus jer pening kepala...kampung sangat kan.. (^_^).. hehh camner lah aku tak penig bawak keter laju pastu main brek brek pulok...yang paling aku tak leh tahan kita kat blakang dah rasa cam naik roller coster kau...terhuyung hayang aku kiri ke kanan...kanan ke kiri..dan yang part best lagi terlompat lompat aku kalau keta masuk lobong..mahu tak pening aku...seb baik aku tak termuntah kat situ...

Okey serik weiii...tak per lah tak naik keta besar pun aku tak kesah..habis lengguh lengguh badan aku nie hah... tapi tue part yang tak best..haha nie aku nak citer part yang paling best..apalagi kan..makan time (^_^) yang nie aku memang suka sangat..makan mesti lah company support kan..takder maknanya lah keje letih letih tapi part makan sendiri bayar...

Yang nie aku makan kat Rantau Panjang masa gie lawat branch kat sana...panas giler kan cuaca sekarang nie..aku memang sampai jer kat rumah terus pengsan...



Telur Dadar...Sedap..




Ayam Halia...Kureng sedap..




Tomyam..memang sedap...




Yang nie ..hhe kau letak sendiri...





Kangkung Belacan...cedap sangat....






Okey dah nie yang buat ai lioq meleleh nie...Oh nama restoran nie Restoren Nora..Lokasi betul betul depan kedai bebas cukai rantau panjang...


No comments:

Post a Comment