My Blog List

Thursday, June 6, 2013

My New Gadgets....

Assalamualaikum....


tada saja nak kasi korang jeles.....




Al kisahnya dah lama sangat teringin nak kan si Apple nie..ahaha mengidam lah sangat kanss.....
Maka dengan gigihnya kami suami isteri telah sepakat untuk membeli Apple ini.... Bukan senag tau nak membeli Apple empat puluh  hari empat puluh malam aku dok pikir....haha okey itu tipu... (^_^)

Okey dengan lafaz bismillah maka inilah hasilnya.... Haha saja aku nak berlagak kat sini ini lah Apple termahal yang aku mampu beli setakat hari nie... pfft... kene puasa lah nampaknya mak kau nak cover balik haha..over kanssss.....

Tapi paling tak puas hati aku,aku sentuh benda nie tak lebih lagi sepoloh minit si budak kenet nie mengacau tau!!!..sapa lagiii??? nielah mikaiel..maka berebut lah kami dua branak nak guna..tapi mesti lah mikaiel yang menang kansss..*nages* tak kan mak nk berebut ngan anak pulok...

Tapi kalau turn mummy ngan papa pun still lagi menang papa... Tok kosa tau..habis aku bila?? (-_-")
Hmm nampaknya kene tunggu duorang nie tdo...tpi masalahnya kalau diorang mentido aku pun kan join sekali mentido~ heh masalah nie....

Tengoklah dua bulan pertama nie kot..takper lepas nie aku lah puloksss.kansss tak bagi gak aku lempang jer dua dua....haha ganaz tak aku??












No comments:

Post a Comment