My Blog List

Wednesday, June 5, 2013

My Precious Iris

Assalamualaikum....



novel yang best..



Sekarang nie mood memang tengah hangat nak bercinta... apakah??? haha entah lah semenjak dapat tahu my perious iris nak keluar semakin hati membuak buak tak sabar rasanya nak baca hasil belasahan Kak Melur Jelita...Untuk yang tak tahu kak melur jelita dah keluarkan dua buah novel terdahulu...memang tangkap nanes tau baca novel beliau... (^^)~ memang melotoppsss.....

Novel terdahulu Awak Suka Saya Tak dan I Love You Stupid memang dah lunyai aku kerjakan.... entah dah berapa kali ku khatam baca... Sampai my hubby dah banyak kali menegur nya tak habis lagi membaca..
Memang karya kak melur jelita kalu dah sekali baca memang tak puas.... Kalau boleh nak baca hari hari pun tak per...

Kansss... hari hari aku buka page karya seni nak tengok pemgumam bila novel Mypi nak keluar hari hari bukak fan page Melur Jelita bila lah ahkak ahkak kat situ nk share maklumat bila mypi nak keluar kanss....
Dan oleh kerana punya lah tak sabar aku dah pun terrbeli novel lain dulu..rembat lah dua bijik dulu.... (^_^) sonotttt angat...rasa macam muda kembali kan...

Bila dah nampak Karya Seni buat pengumumam Mypi dah keluar laju laju aku ke Muda Osman cari buku.. Dan yes jumpa dan beli..haha sonott lagik...

Tapi last last Mypi aku tak tersentuh entah kenapa terasa sayang lah pulak nak habiskan..tambah tambah aku baru jer beli Apple..nati citer lenkali ek asal Apple... So nie mood nak membaca macam tak der feel lah pulok..Nie rasanya dah dua minggu mypi duk kat rak novel aku...(-_-") Adik adik aku jer nampaknya duk melunyaikan novel kesayang aku tu..

Hmm natilah bila mood membaca tue datang aku review lah pasal mypi okies...




comel kan cover dia..

Kbye

No comments:

Post a Comment