My Blog List

Sunday, December 8, 2013

Cousin Wedding... Wedding of The Year...

Assalamualaikum...

Wah wah tajuk...kan main lagi kan...eh tapi memang betul pun wedding of the year sekali majlis dua sekali tau... eh faham tak nie? haha sebenarnya macam nie satu family dua beradik yang kawin lelaki dan perempuan...haa macam tulah..

Pas tue kau imagine lah kan berapa kali aku kena attend kenduri... acara bertandang sebelah lelaki... acara kawin belah pompuan...letih weiii..dah masa nie panas.. berpeluh ketiak aku berperang dengan anak teruna aku tue...

Meriah sangatlah majlis kawin sepupu aku nie... siap ada dikir barat, silat, acara bunga api lagi....malamnya karaoke lagi...fuhh memang terbaik.. tapi aku gie masa kenduri jer..sebab aku kerja okey...haha tapi tak perkan janji aku gie dah...


Nie masa majlis bertandang cousin lelaki ai... masa nie panas okey..macam biasa anak aku tak tahu kat mana ..rasanya dala kete  ngan nenek dia..


Me and Hubby..





Nenek dan Mokti Mikaiel






Nielah cousin aku..hensem kan..













Aku tak tahulah senyum letih ke senyum gembira..








Yang nie lak cousin aku yang perempian... adik kepada yang kat atas tue... Haa kan aku cakap memang wedding of the year kan... Cepat betul masa berlalu..dah besar dan dah kawin dah pun kan... 




Comelkan....





















mok tie..

Oh lupa nak perkenalkan anak sedara baru i....comel kan...





eh anak saudara baru aku... comelkan






Comel nya...nak cubit..






















Okey yang nie plak cousin jugak...sepupu lelaki... memang meriah okey..



sama cantik ...




Yang nie kaka kepada yang kat atas dua



No comments:

Post a Comment