My Blog List

Monday, February 10, 2014

Spageti Lala...

Assalamualaikum....



Spageti yang best..RM10




Haha teruja tak tengok gambar kat nie?. yum yum aku yang tengok sekarang nie pun dah terliur balik... cedap nak mampus okey..


ABC ni special RM3.50




Beff burger RM7.00



Okey kali nie bukan nak share resepi tapi nak share tempat makan yang tengah menjadi kegilaan  kegemaran kami somi isteri..haha aku kalau bab menambah lemak dan memperabiskan balance gaji nie memang suka sangat.. tiap tiap malam okey aku makan..eh nie macam tipu plak.. -..- bukanlah tiap malam tapi kalau seminggu ada lah aku kesana dua kali...

Untuk pengetahuan korang lah..menu aku paling suka nie lah spageti lala... (^_^) haha kan senyum lebar disitu.. Memang kene ngan selera aku yang nak menambah beratbadan nie.. Oh burger dia pun memang spesial okey..aku kan boleh je makan spageti pastu bilas plak ngan burger... Alhamdulillah bertambah lemak lemak... (-_-)"

Okeylah korang tegok gambar dah lah iye.. aku nk bagitahu lebih nie pun dah menjejes ailio okey.. Lokasi kedai dia sebelah kedai lampu Kingdom...dekat ngan stesen minyak petronas jalan sultanah zainab.. Ala jalan nk gie ke Tesco..


Burger Ayam cili padi RM 8.00







 ABC nie hubby ai yang order...aku mula mula tengok macam biasa jer..tapi omaigad bila try aku memang tak minum air aku.. aku tukar terus ngan my hubby...sedap nya abc dia.. nie pun masih terbayang lagi... oh meleleh ailio....... -..-









No comments:

Post a Comment