My Blog List

Friday, October 1, 2010

menu hari jumaat....

satu menu hidangan lengkap....

Biasanya hari jumaat menu tengahari lain siket..maklumlah aku kan tak kerja..so boleh lah masak spesel siket untuk suami dan adik-adik aku..Lagipun mood memasak tue lain siket kans..kiranya banyak masa nak pikir nak masak aper dan nak memasak..kerana aku nie bukan nya teror pun bab masak memasak nie..setakat yang cincai tue boleh lah..

ini aku tak tahu nama dia tapi panggil beanked..Betul ke eje dia nati aku tgk kamus ek..

Sup sayar atau lebih senang sayur air..

Hmm aku kalau bab memasak memang boleh dikatogerikan kesukaan walaupun tak pandai masak tapi memang sukalah..hehe best bila tgk my hubby makan ape yang aku masak sampai licin..So itulah yang membuatkan terasa cam best jer masak nie.

Inilah hasil air tangan aku pada hari jumaat..hehehe enjoy the menu...
Siakap tiga rasa..

Siakap stim..kesukaanku

No comments:

Post a Comment