My Blog List

Thursday, May 17, 2012

Hari ini hari Khamis...

assalamualaikum....

iya hari nie dah pun hari khamis.. 17.05.2012 memang cepat betul masa berlalu kadang kadang memang tak terkejar rasanya...biasa hari khamis bagi aku hari yang paling malas nak kerja..kalu boleh rasa nak g window shopping jer...haha mana boleh kita nie kerja kan so malas ke tak kita kena buat jugak...

Tapi aku kalau dah terasa malas sangat aku akan buka internet apa lagi jelajah blog lah..lepas satu satu aku jelajah..tapi biasanya aku just jadi silent reader jer..malulah nak tinggal komen ke apa...

Blog yang biasa aku singgah tak kira lah blog apapun janji best...yang paling suka tentu tengok blog masakan haha sebab kadang kadang akan adalah resepi yang berkenan..dan juga boleh cuci mata hehehe...

Saja jer nak letak gambar mikaiel windu kat anak mummy yang dah semakin membesar...

..comel kan..



rindu kat puting mikaiel

























Hmm apalah kan melalut pasal hari khamis nie...boring nya windu mikaiel...



No comments:

Post a Comment