My Blog List

Thursday, May 17, 2012

Picnic At Pantai Semerak Tok Bali..

Assalamualaikum..






Aku dan family kecilku memang suka sangat jalan jalan, makan makan, berkelah dan shopping...salah satu aktiviti yang sering kali dibuat tentulah berkelah dan mandi pantai...mikaiel ngan mummy paling seronok mandi papa kurang siket tak tahu kenapa dia memang jarang mandi kalu ke pantai...haha


tgk ombak jelah bang...

mikaiel memang tak sah kalau tak sunburn kalu kepantai...nie gambar nie mikaiel tak mandi sebab aku larang dia mandi sebab nampak ombak besar dan air pantai nya keruh jer aku tengok..aku nak mandi pun kurang selera so kami hanya tengok jer ombak dan pantai sambil makan makan...




sebenarnya niat ke sini ipar aku dan bapa saudara suamiku ingin memancing sebenarya..tapi port tak berapa nak menjadi so tak memancing manalah...

nati nak datang nginap sini lah...









No comments:

Post a Comment