My Blog List

Tuesday, June 26, 2012

briefing ke apa hah....

assalamualaikum....

haha tiba tiba diminta untuk briefing kepada staff mobile pagi nie...alamak aku dah macam terasa macam macam dah nie...tapi tak leh nie kene tunjuk macho siket depan kenkawan maksud aku kene tunjuk confident lah...

alhamdullillah semua nya berjalan lancar..sebenarnya bila kita dia ajar bercakap di depan umum keyakinan diri kita akan bertambah..lagipun aku rasa tak semua orang berani bercakap untuk memberi pandangan atau cadangan masing masing di depan orang lain..

Syukur sangat segala yang diperkatan diterima oleh mereka.walaupun kat dalam tue jantung aku dah berdegup kencang tapi aku yakinkan diri bahawa semua nie aku boleh lakukan...

Terima Kasih Allah berikan aku kekuatan untuk bersuara pagi nie...



No comments:

Post a Comment