My Blog List

Monday, June 25, 2012

tercekik tulang....

assalamualaikum...

sentap jantung ku sekejap bila tiba tiba mikaiel bersuara dalam keadaan menahan sakit...

"mummy adam sakit ada tulang..."
 -untuk makluman mikaiel membahasakan dirinya adam-


aku yang sedang rakus meratah ikan terkedu..aduh kenapa pulak nie...kan tadi mummy buang dulu tulang ikan tue sebelum bagi kat mikaiel. aku dah pucat nenek dan tokku dah start pot pet pot pet kat aku..
mikaiel dah mula mengangis aku pun dah start nak menangis.ini semua aku punya pasal tak menyempat nak makan ikan fresh. nie cita lain kali pasal ikan.

aku tak tahu nak buat ape dah..suh mikaiel minum air..tak jalan jugak tulang tue..okey nenek cadang suruh suap nasik..biar ketul ketul siket..okey aku buat..Alhamdullilah nampak mikaiel telan nasi dengan lancar..aku memang rasa lega..

Okey mummy sambung makan balik...seb baik tak ape-ape...thank god.


ikan segar hasil tangkapan nelayan aka tok ku mikaiel

No comments:

Post a Comment