My Blog List

Thursday, February 21, 2013

Bila mata hati tertutup....

Assalamualaikum....

Lamanya rasanya tak update blog..cian plak tak ada aper aper yang nak diceritakan disini..semenjak dua menjak nie banyak sangat hal yang kurang menyenangkan hati berlaku.... kenapa benda nie berlaku???  : ( sebabnya mata hati dah dikaburi dengan perassan hasad dengki dan pemikiran yang kurang cerdik daripada pihak yang memang tak cerdik... -_ -" oh kesian sungguh mereka yang bodoh nie bila tak de perasaan tak de keinginan nak mengetahui kebenaran sebaliknya asyik menyeber fitnah yang ntah aper aper...

Aku?? lebih kepada memikirkan peraan mereka yang bodoh nielah....kenapa lah hati aku suka sangat memikirkan benda benda yang memang tak masuk dek akal tue... Hmm nampak nya aku kena buat tak heran jer kat mereka yang bodoh itu .Daripada layan mereka baiklah aku dengan kerja ku mereka dengan mulut puaka mereka.Mereka bahagia begitu...

Iya aku harus mengetahui bahawa Allah lebih kepada mereka yang sabar.Ini ujian dariNYA untuk melihat sejauh mana kesabaran hatiku ini... Thanks Allah always in my heart... : )


No comments:

Post a Comment