My Blog List

Thursday, February 21, 2013

Kolegen Rumpai

Assalamualaikum....

Semenjak duk amalkan makan rumpai laut nie..selera makan ku dah pun berkurangan..Alhamdulillah rasa tubuh pun sekarang nie semakin sihat dan terasa baju pun longgar longgar dah..hihi ker aku jer yang perasan - _ - " nasiblah tapi rasanya aku yang lebih mengenali tubuh aku nie kan...

Hmm kulit pun nampaknya semakin menegang hehe yang nie aku paling suka... ^_^
Seronok weii tengok perkembangan dalam masa dua minggu nie...haha
Tapi kalu makan rumpai laut pasti korang minum air kosong banyak banyak tau sebabnya rumpai laut leh buat tekak kita asyik nak mintak air jer...

Aku first time makan rumpai laut nie yang kaler kuning tue..yang nie kurang siket bau hanyir tapi kalau yang purple tue mahu aku nak termntah ler..ngee~





Tapi nak cantik punya pasal ku gagahkan jugak menelan rumpai laut nie...(^_^)"



Nie rupe sebelum rebus..gambar selepas rebus tak snaplah pulak... -_-" 
Alah rasanya korang dah boleh imagine ccamner kan...rupa dio lebih kurang jeli...





No comments:

Post a Comment